headerimg

marathon vanwege hun lichtere gewicht en het feit

in News 19.10.2018 08:46
von Labi1995 | 144 Beiträge | 12960 Punkte

De bovenkant van de Lyte3Nike Air Max 90 Homme Bleu3 v2 is behoorlijk aanzienlijk. Het is niet zozeer dat het overstructureerd is omdat het dat niet is, het lijkt erop dat ze veel materiaal hebben gebruikt om het te construeren. Asics zou waarschijnlijk een beetje gewicht van de schoen kunnen afsnijden door het bovendeel een beetje te vereenvoudigen en een deel van het overtollige materiaal te verwijderen. Het interieur voelt erg zacht aan tegen een blote voet en ik heb geen hotspots of slijtage gehad tijdens het rennen (dit is vrij zeldzaam voor mij!). Ik hou ook erg van het feit dat er geen stijve hielkap is en Adidas Superstar Mujer dat het kussen rond de enkelrand goed voelt. Ondersteuning van de voetboog in de schoen is niet uitgebreid - het komt vooral door de contouren van de inlegzool, en als je dat eruit haalt voelt de boog eigenlijk behoorlijk vlak. De zool van de Lyte33 is zeer goed www.neonray.co.uk beschermd, en het heeft een zachtheid die doet denken aan de Brooks Launch, Saucony Virrata of Skechers GoRun 2. Dit is geen stevige schoen en werkt dus erg goed voor mij voor lange afstanden (ik hou van een softshell voor eenvoudige runs en afstand). Schokdemping van de voorvoet is uitstekend, wat ook een pluspunt is. De buitenzool lijkt duurzaam koolstofrubber op de hiel te zijn en een zachter rubber onder de voorvoet. Dit maakt de zool iets meer merkbaar onder de grond bij het eerste grondcontact, vooral in vergelijking met een schoen met een zool die meestal bestaat Nike Air Max 97 Womens uit blootgestelde EVA. De afweging is dat ik verwacht dat duurzaamheid beter zal zijn in de Lyte33 in vergelijking met een schoen als de Saucony Virrata. Een van de technologie?n die Asics in sommige van hun nieuwe schoenen promoot, is FluidAxis. Het is bedoeld om de zool te laten buigen in de richting van de beweging van het subtalaire gewricht in plaats van eenvoudig in de lengterichting. Je ziet de flex-groeven in de hiel en het kruis schuin over de zool - dat is de FluidAxis. De schoen buigt niet bijzonder gemakkelijk langs deze bosjes wanneer deze met de hand worden bewerkt - ik denk niet dat ze diep genoeg zijn om echt effectief te zijn. Ik ben ook geen goed onderwerp om dit aspect van de schoen te testen, omdat ik geen harde hielspeler ben. Ik heb de neiging om enigszins contact te maken met de hiel van de middenvoet, maar nadat ik op een loopband heb gelopen, komt mijn drukprofiel nauwer overeen met dat van een middenvoetaanval. Als zodanig zou mijn pas veel minder gebruik maken van de flex-groeven in de hiel. Een laatste opmerking over pasvorm - ik had herhaaldelijk gehoord dat Nike Air Max 1 Womens de originele Gel Lyte33 een vrij smalle schoen was. Ik ben blij te kunnen melden dat de Lyte33 v2 voldoende ruim op mijn voeten staat, ik zou zo ver gaan om de voorvoet ruim te noemen. Ik heb zeker het gevoel dat het meer ruimte heeft dan de Saucony Kinvara of Virrata, hoewel ik toch zou kiezen voor een van de laatste voor een marathon vanwege hun lichtere gewicht en het feit dat ik hou van de manier waarop een minder prominente buitenzool meewerkt. Mijn persoonlijke gevoel is dat schoenen zoals de Gel Lyte33 (samen met het Brooks PureProject, Saucony Kivara / Mirage) het Nike Cortez Femme nieuwe centrum van het spectrum van hardloopschoenen moeten zijn. Het zou een geweldige plek zijn om als hardloper te beginnen, omdat het vertrouwd en goed opgevangen zou zijn, maar het is een stuk minder schoenen dan traditionele modellen. Het is ook een Nike Air Max 90 Mujer Negras geweldige keuze voor iemand die gewend is aan meer traditionele schoenen die iets minder willen proberen zonder een sprong te maken naar minimaal schoeisel. En met een adviesprijs van $ 90 is het een redelijk geprijsde schoen op de huidige markt.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Robinson
Besucherzähler
Heute waren 760 Gäste und 35 Mitglieder, gestern 1184 Gäste und 7 Mitglieder online.