headerimg

ijn man moet zorgen en mijn dagelijkse le

in News 22.10.2018 04:46
von yaya2017 | 831 Beiträge | 74790 Punkte

Maar hoewel de arbitragecommissie effectief oordeelde dat deze compensatie illegaal was, is haar beslissing niet bindend omdat Pou Yuen ervoor koos om het te betwisten. Amer Sports benadrukte in een reactie op e-mail het niet-bindende karakter van de uitspraak en het feit dat Pou Yuen had Nike Air Max 90 Mujer betaald de verlaging van 5 procent tot zo'n 1.900 werknemers. "Pou Adidas ZX 850 Womens Yuen Cambodia bezit de directe relatie met hun werknemers", schreef vicevoorzitter van Amer Sports Sourcing, schreef Pascal Covatta. "We werken samen met Pou Yuen Cambodja, maar ook Nike Dunk Sky High Womens met de moederorganisatie Pou Chen Group om te zijner tijd de beste Adidas Superstar Femmeoplossing voor de werknemers te vinden." Oproepen naar Pou Yuen zijn onbeantwoord gebleven, terwijl een voormalig assistent van de algemeen manager aan VOA vertelde dat ze zich niet bewust was van een update in de case.In een gemaild antwoord, Chihchien Lin Nike Air Max 90 Mujer van de juridische afdeling Pou Chen Group, stond bij hun beslissing om de werknemers te classificeren als niet-permanente werknemers op contracten van bepaalde duur, met vermelding van dat alle 50 werkers - ongeveer 1.900 mensen - had de betalingen die ze aanboden genomen. "Adidas ZX 750 WomensPYC betreurt oprecht dat er nog steeds klachten zijn over de be?indiging bij de openbaarmaking van de fabriek als gevolg van verschillende interpretaties van de wetten met betrekking tot FDC [contracten van bepaalde duur] en UDC [niet-gespecificeerde duurovereenkomsten]," schreef Lin.

"PYC zal onmiddellijk de Adidas ZX Flux Womens beklagenswaardige medewerkers vragen om een ??goede trouwdiscussie in te leiden en ernaar streven om in de komende paar weken overeenstemming te bereiken over dit geschil, op basis van de richting van UDC [niet-gespecificeerde duurovereenkomsten] zoals Nike Air Huarache Mujer aangegeven in de arbitragebeslissing. "Lin benadrukte dat werknemers ontslagvergoedingen hadden ontvangen bij het verstrijken van elk contract met een vaste duur sinds de operatie in 2010 begon." Als overheid bieden we de compensatie aan werknemers, omdat we niet willen dat ze zich zorgen maken of gefrustreerd raken over hun betaling, "zei hij. De regering, zei hij, zou de buitenlandse investeerders die verantwoordelijk zijn voor de sluiting achtervolgen of anderen die aansprakelijk zijn om de verschuldigde bedragen te recupereren, zweren dat" wanneer ze hier komen we actie zullen www.rockstarbodies.co.uk ondernemen ". Hij zou niet moeten ' Het moet ver kijken, want Pou Yuen is nog steeds in Cambodja, aldus Covatta van Amer Sport, die zei dat het bedrijf bezig is met de bouw van een nieuwe faciliteit van 2800 werknemerscapaciteit - als afspiegeling van het Adidas Superstar Femme bedrijf van zijn bedrijf. omitment om banen in Cambodja te bieden ".

Dat is koude troost voor Sor Chanthorn, de 46-jarige president van de lokale tak van de Cambodjaanse Alliantie van Vakbonden. "Het is bijna een jaar dat we geen compensatie krijgen. Ik ging naar het werk in de Nike Air Presto Femme bouwsector, het is al moeilijk omdat mijn man Nike Roshe Run Femme ziek werd, hij een beroerte kreeg, dan kan hij niet bewegen, "zei ze. "Ik kan niet naar het werk gaan omdat ik voor mijn man moet zorgen en mijn dagelijkse leven is erg slecht omdat ik geen inkomen heb en ik wacht ook op een vergoeding van de fabriek." Zoals alle 2 4 spelers zullen draag offici?le teamoutfits, het zijn hun schoenen die hen een kans geven om op te vallen. Equipment-redacteur James Savage rondt de tentoongestelde modellen af ??op Le Golf National. Alle 24 spelers van de Ryder Cup dit jaar zullen Nike Air Max Thea Mujer hun normale kleding voor offici?le teamslijtage dragen. De Ryder Nike Roshe Run Mujer Cup biedt merken traditioneel de kans om te pronken met nieuwe modellen en speciale limited edition-stijlen. Dus welke merken kunnen we deze week verwachten te zien in Parijs? Hier is een uitsplitsing met het aantal spelers voor elke ...

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Robinson
Besucherzähler
Heute waren 704 Gäste und 35 Mitglieder, gestern 1184 Gäste und 7 Mitglieder online.