headerimg

heb een calorisch budget

in Vibez "Peppstreet Methtematikz" KOMMT!!! 22.10.2018 08:21
von melting | 388 Beiträge | 34920 Punkte

Hoe heeft hardlopen je leven ten goede veranderd?

Ik ben nog nooit zo goed geweest in het opgroeien, ik heb het eigenlijk veracht. Ik maakte er een uitdaging van om mijn zwakte te overwinnen en op mijn beurt gezonder te worden. Hardlopen heeft zoveel vreugde in mijn leven gebracht, ik weet dat dit misschien Nike Air Force 1 Womens stom klinkt, maar als een werkende moeder van 2 jongens die naar mijn jams rennen, helpt het mijn geest te ontstressen en te zuiveren. Ik ben lichamelijk en geestelijk zoveel gezonder geworden.

Ben je nog steeds aan het rennen?

Ik ren nu anderhalf jaar en ben niet van plan om snel te stoppen. Ik hou ervan! Het is mijn tijd geworden.

Waarom besloot je dat het tijd was om serieus te worden over je gewichtsverlies?

Wat me op mijn reis begon, waren alle gezondheidsproblemen waarmee ik te maken kreeg met mijn overgewicht. Ik was toen 29 jaar, pre-diabetisch, hoge bloeddruk, extreme gerd, slecht astma. Ik wist dat ik niet op deze manier kon leven.

Hoe lang duurde je reis en hoe zag de tijdlijn eruit?

Ik verbeter me altijd. Er is geen stoppen. Het kostte me 10 en halve maand om 95 pond te verliezen. Ik had mijn momenten van strijd. Maar Asics Gel Lyte 5 Mujer ik hield mijn blik op de prijs.

Welk advies zou je iemand geven die wil afvallen en zijn of haar leven wil veranderen?

Wat advies, babystappen en geduld. Je hebt dit gewicht niet van de ene dag op de andere gehaald, het zal niet van de ene dag op de andere loskomen. Nike Air Max 95 Damen Wees actief en vind manieren om te genieten van wat je eet en geniet van een actieve levensstijl. Consistentie is de sleutel, als je eraf valt, pakt jezelf weer op, JULLIE en je gezondheid is WAARD het!

Na een slechte break-up besloot Ari uit Florida te gaan hardlopen om haar mentale gezondheid en conditie te verbeteren. We vroegen haar hoe het allemaal 7 maanden later verliep.

Met welke uitdagingen ben je geconfronteerd toen je voor het eerst aan je afslankreis begon en hoe heb je ze overwonnen?

Ik kreeg veel zelftwijfel en negatief denken. Ik heb geprobeerd om af Nike Air Max 90 Donna te vallen sinds ik 13 jaar was, "waarom zou het nu anders zijn?" "Misschien moet ik zo groot zijn." "Je gewicht veranderen zal je stomme persoonlijkheid niet veranderen, "Enzovoort, enzovoort. Onlangs kreeg ik wat broodnodige hulp bij mijn psychische problemen en Nike Air Max 90 Donna uiteindelijk kreeg ik medicijnen die me veel gemotiveerder hebben geholpen.

Hoe veranderde je en paste je je dieet- en fitnessregime aan?

Ik begon met het Couch to 5k-programma, en toen ik "afstudeerde" en in staat was om 5 kilometer te lopen zonder te stoppen, heb ik Runkeeper gedownload en de plannen daar gedaan. Ik heb de afgelopen week langzaam een ??aantal krachttrainingsdagen toegevoegd als aanvulling op mijn looptraining. Ik heb een calorisch budget van 1200 per dag, maar als ik loop of een soort cardio doe, eet ik wat ik heb verbrand sinds ik al een significant tekort heb. Voordat ik gewoon alles zou eten wat in dat calorie-budget paste (heel veel ramen), maar toen begon ik die voedingsmiddelen te vervangen door gezondere opties (havermout, fruit, volkoren pasta, rijst, enz.) En het heeft een enorm verschil gemaakt in termen Adidas Superstar Femme van hoe ik me voel gedurende de dag en mijn hardloopprestaties.

Hoe heeft hardlopen je leven ten goede veranderd?

Het heeft me toegestaan ??een plek te bereiken waar ik me prettig voel bij mezelf. Als ik met mijn ouders skype, zeggen ze dat ik "gloeiend" ben. Ik raak niet in paniek als ik een foto van mezelf zie op sociale media. Mijn tachycardie is geen groot probleem meer en ik wordt niet duizelig van het te snel opstaan. Ik heb het vertrouwen dat alleen komt door te bereiken wat ik ooit dacht dat ik nooit zou kunnen doen.

nach oben springen

Besucher
huangjian123, Bale, feaght

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: feaght
Besucherzähler
Heute waren 158 Gäste und 8 Mitglieder, gestern 1660 Gäste und 35 Mitglieder online.

Forum Statistiken
Das Forum hat 41917 Themen und 44902 Beiträge.

Heute waren 8 Mitglieder Online:
Bale, dominoonline94, feaght, huangjian123, officialsbaseball, peaurq, tujue, vkmoon