headerimg

voor de mannen en zwart

in Vibez "Peppstreet Methtematikz" KOMMT!!! 11.01.2019 06:44
von melting | 624 Beiträge | 56160 Punkte

Vongo's enige eenheid heeft enkele modificaties maar Nike Air Max 2017 Mujer behoudt het gebruik van een Varus Wedge-ontwerp en een mediale voorvoet die uitgebogen is van het contact van boven naar beneden om overtollige pronatie te bestrijden.

Vaak aangetroffen in hielwiggen of schoeninzetstukken, is een Varuswig gebogen van een hogere mediale zijde tot een dunnere laterale dikte, om de anatomische pronatie van de enkel en de resulterende enkel-, knie- en heupproblemen te corrigeren.

Omdat Vongo alleen op deze ingebouwde Wedge vertrouwt, zonder gebruik te maken van meer traditionele Nike Air Max 90 Femme medial posts of middenvoet schachten, is de aangeboden rit soepeler dan die van vele stabiliteitsschoenen op de markt.

De Fresh Foam tussenzool van het merk is zacht, maar geeft de energie terug in de teen-off (responsief).

Deze tweede versie heeft een verlengde longitudinale flex-groef die bijna de volledige lengte van Nike Air Max Command Hombre de zool loopt, en een herontworpen geblazen rubberen buitenzool splitst.

De groef maakt de schoen flexibeler onder de toebox, wat de stabiliteit wegneemt die ik op prijs stelde in de eerste versie.

Het maakt de schoen ook gemakkelijker om te buigen, richting de middenvoet. Het buitenzoolpatroon van de v2 heeft diepere groeven, wat een langere duurzaamheid van het loopvlak belooft dan de schoen eerder had, en het uiterlijk van de tussenzool is veranderd, waardoor de schoen alleen esthetisch wordt be?nvloed.

Het Nike Air Max 270 Homme nieuwe bovenwerk van de Vongo bestaat uit ademende, gemanipuleerde mesh met een FantomFit-overlay. Dit zijn stroken plastic die onder een hoek door beide zijden van de bovenkant lopen, tussen de buitenste mesh en een binnenste laag van zachte stof.

Dit verhoogt het comfort van de schoen, maar vermindert de structuur.

De Nike Juvenate Damen inlegzool is comfortabel, en net als de eerste versie, merk ik meer ondersteuning van de voetboog als de schoen wordt ingebroken; het moet lateraal na ongeveer 30 mijl beuken samendrukken als de boog comfortabeler voelt voor mijn middellange bogen dan toen ze nieuw waren.

Ik geef de voorkeur aan de v2 voor casual gebruik, maar aangezien dit een "hardloopschoenreview" is, waardeer ik de meer gestructureerde eerste versie voor hardlopen.

Het schoenenpatroon is echter veel aantrekkelijker. Het patroon van de eerste was leuk om anders te zijn ... de tweede is meer aantrekkelijk in het algemeen.

Ik hou van de witte geperforeerde blik over de zwarte bootie, met een glimp van de zeegroen van de FantomFit eronder, met een vleugje paars op de "N."

Deze schoen komt ook in het zwart met limoengroen en kobaltblauw, wit met blauw en rood Nike Air Force 1 Damen met limoen, voor de mannen en zwart met zeegroen, evenals levendige bessen met mandarijn, voor de vrouwen.

De pasvorm van de hiel is matig goed (viel niet uit beide kanten op), en het ietwat stevige plastic rond de achterkant van de schoen helpt hielbeweging tegen te gaan.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Jaylawrence
Besucherzähler
Heute waren 2773 Gäste und 38 Mitglieder, gestern 3450 Gäste und 40 Mitglieder online.