headerimg

waardoor de levensduur

in Vibez "Peppstreet Methtematikz" KOMMT!!! 14.01.2019 08:10
von melting | 801 Beiträge | 72090 Punkte

Over het algemeen is deze schoen solide. Het is een geweldige keuze voor tempo- of snelheidsritten en is goed voor de meeste halve marathontrainingen die je gaat uitvoeren.

Ik voelde echter dat ze een beetje plat vielen tijdens de langere trainingsritten, en ik vraag me serieus af hoe ze de volledige marathon lange runs aankunnen.

Het verste dat ik ze Nike Air Max 270 Mens nam was 13 mijl en hoewel ik me behoorlijk fatsoenlijk voelde aan het eind van de run, voelden mijn voeten en enkels zich op die afstand meer vermoeid dan bij Ghosts, Wave Riders, Skechers GOruns of Altra Torins.

Zoals eerder vermeld, waar ze schitteren, is wanneer je jezelf wilt pushen. Ik heb een aantal van mijn beste pace tempo-runs geraakt die ik ooit heb gehad - inclusief een 10k-tempo met 1 mijl warmup / cooling-down waarbij een nieuwe PR van de 10k-afstand was betrokken (bijna 2 minuten).

Deze schoenen zullen u in uw volgende stap duwen en kunnen deze trainingen bijna moeiteloos laten voelen.

Ze zijn echter lang niet zo flexibel als sommige andere hardloopschoenen - en tegen die prijs zou ik aarzelen om een ??$ 120 tempo / speedwork-schoen te kopen.

Dit geldt vooral als ik de Ghosts of Wave Riders voor dezelfde prijs Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens kon krijgen ... of de GOrun 5 voor $ 105.

Uiteindelijk zijn ze een solide schoen.

Ik zou erin blijven rennen als ik geen nieuwe schoenen had om te beoordelen. Dit is echter geen schoen die ik in de praktijk zal brengen en mijn hardloopvrienden zal aanbevelen (zoals ik heb gedaan voor de Skechers, Brooks, Mizunos en Altras).

Onmiddellijk na het voor de eerste keer op de schoen glijden, merkte ik de toegevoegde breedte van de neuskast op. Dit is een welkome verbetering van de puntige Kinvara 7.

De structurele integriteit van de schoen is ongewijzigd ten opzichte van de vorige versie en biedt de kenmerkende eenvoud en stijl van Kinvara die de schoen de afgelopen acht jaar als favoriet hebben gemaakt.

De rit is merkbaar zachter dan voorgaande iteraties van de Kinvara, maar blijft responsief en biedt een deskundig evenwicht Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme tussen comfort en prestaties.

De Kinvara 8 vereist absoluut geen inbraak. Gebruik het voor snel werken, eenvoudige runs, lange runs en alles daartussenin.

De Kinvara 8 is qua maat en zorgt voor een aansluitende pasvorm op de middenvoet. Deze schoen geeft hardlopers het voordeel van een bredere teen-box en 4 mm hiel-tot-teen offset. De schoen was getest op de weg en op het natuurlijke oppervlak en presteerde goed op beide.

De ondiepe ruggen in de buitenzool pikken geen puin of stenen op. De Kinvara 8 biedt een zachte maar pittige rit die ideaal is voor lange runs en langere tempo's.

De die-hard fan base van de schoen zal blij zijn om te ontdekken dat deze versie trouw blijft aan de no-fuss run-ready geest van de Kinvara.

Zowel Nike Air Max 2017 Mujer de tussenzool als de buitenzool van de Kinvara 8 behouden de substanti?le veranderingen die werden Nike Air Max Zero Femme aangebracht in versie 7. Injectie geblazen rubber op strategische plaatsen op de zool zorgt voor optimale duurzaamheid en bescherming op contactzones terwijl de schoen lichtgewicht blijft.

De berekende plaatsing van injectie geblazen rubber onder de voorvoet en laterale boog in een flexibele chevron-configuratie maximaliseert de tractie en verdeelt de schok gelijkmatiger over de zool.

Injectie geblazen rubber is afwezig langs de laterale voorvoet van de buitenzool, waardoor de tussenzool van het schuim blootstaat aan contact met de grond. Ondanks dat ik een neutrale hardloper was, merkte ik zichtbare slijtage op deze locatie na slechts 50 mijl.

Ik verwacht dat hardlopers die zelfs een beetje supineren, op deze locatie Nike Air Max 2017 Womens aanzienlijke en versnelde slijtage zullen ervaren, waardoor de levensduur van de schoen wordt verkort.

In afwijking van de stevige middenvoet van de Kinvara 7 komt de lichte en luxueuze rit van eerdere modellen terug in deze update vanwege de verlenging van de EverRun-topzool over de volledige lengte van de schoen.

De veerkrachtige EverRun SSL-tussenzool is compact en toch verrassend zacht. EverRun is ontwikkeld om langer zijn integriteit te behouden dan standaard EVA-schuim.

nach oben springen

Besucher
alisa086, melting

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: jermainwest90
Besucherzähler
Heute waren 1293 Gäste und 24 Mitglieder, gestern 3284 Gäste und 33 Mitglieder online.

Forum Statistiken