headerimg

dat er voldoende ruimte

in Vibez "Peppstreet Methtematikz" KOMMT!!! 14.01.2019 08:26
von melting | 624 Beiträge | 56160 Punkte

De Zante v3 maakt gebruik van een tussenzool van vers schuim. Voor degenen die niet bekend zijn met verse schuimmaterialen, bestaat Fresh Foam al een paar jaar.

Het is een tussenzoolmateriaal dat is gemaakt van één stuk schuim dat bedoeld is om pluche en natuurlijker rijden te bieden. Het verse schuim dat in de Zante v3 wordt gebruikt, is enigszins aangepast.

Dit is te zien aan het uiterlijk van de middenzool van de nieuwe versie in vergelijking met de versie van vorig jaar.

De totale vorm van de tussenzool en buitenzool is ook Nike Air Pegasus 92 Femme veranderd. Kijkend naar de buitenzool met de schoen ondersteboven, neemt de schoen nu een meer drastische wending naar binnen (mediaal).

De Zante v3 behoudt de opwaartse tapsheid bij de teen. Er is ook meer geblazen rubber op de buitenzool.

De tussenzool van Fresh Foam biedt nog steeds een soepele en gedempte rit, maar hij is iets steviger dan de Zante v2. De schoen behoudt zijn reactievermogen dankzij de vorm van de tussenzool, vooral aan de teen.

Ik vond het iets minder flexibel in vergelijking met de versie van vorig jaar. Een van de doelen voor de Zante v3 was om de duurzaamheid te vergroten, wat volgens mij leidde tot een iets dikkere tussenzool en een dikkere buitenzool.

Dit resulteerde in verhoogde duurzaamheid maar een stevigere rit en minder flex. De vorm van de schoen betekent ook dat deze schoen een neutrale loper www.sharonmckenna.co.uk vereist.

Als je een hardloper bent die hulp nodig heeft met overpronatie maar soms in neutrale schoenen kan lopen, zou ik voorstellen dat je uit de buurt van deze schoen blijft.

Het heeft een vrij dun profiel en biedt gewoon niet meer stabiliteit dan absoluut noodzakelijk is.

Ik wil de lezers benadrukken dat deze schoen nog steeds een erg aangename rit heeft. Ik wijs deze dingen naar buiten, zodat degenen die in eerdere versies zijn weggeweest, weten wat ze kunnen verwachten.

De schoen raakt een sweetspot tussen demping en reactievermogen. Het is ook zo licht dat je vaak vergeet dat je zelfs schoenen draagt. Het heeft tot nu toe goed standgehouden en ik denk dat het verdikte geblazen rubber een goede toevoeging was.

Het bovendeel maakt gebruik van de bootieconstructie en een herontworpen ontworpen mesh. Langs de laterale Nike Air Max 90 Womens en mediale zijden van het bovenwerk zit een strak gebreid gaas.

Fresh Foam Zante v3 - Top

Bovenop de teen zit een meer losjes patroon met grotere openingen die op gaten lijken voor ademend vermogen. Het nieuwe zadel gooide me eerst weg.

Het is gemaakt van een dikker, stijver materiaal, dat opnieuw samengaat met het thema van verhoogde duurzaamheid. Ik was bang dat dit wat ongemak zou veroorzaken, maar vanwege de plaatsing had ik geen problemen.

Ik vond het nieuwe zadel eigenlijk best aardig. Hiermee kunt u deze schoenen zeer veilig aan uw voeten vastmaken. Als je deze veters lekker aansluit en goed aansluit, verliest de schoen zijn positie op je voet niet.

Het is heel leuk om te weten dat er zelfs na veel kilometers niet meer zal worden gleed. Over het algemeen is het bovenwerk zeer comfortabel. De bootie en naadloze Nike Air Max Ld Zero Damen constructie worden perfect uitgevoerd in dit bovenwerk.

Er zijn geen gebieden met irritatie of wrijving. Een ding van belang in de Zante v3 is dat de schoen enkele millimeters in lengte is gekrompen.

Ik draag een 10 en ik was in orde met een 10, maar ik kon absoluut een verschil in de lengte opmerken in vergelijking met de Zante v2.

Dus als u op het punt stond meer ruimte in de Zante v2 nodig te hebben, wilt u in deze nieuwe versie een halve maat omhoog gaan.

Een ander ding dat ik zou willen vermelden is dat als gevolg van de verandering in de algemene vorm van de tussenzool en loopzool, ik geloof dat sommige lopers problemen kunnen hebben met de zijkant van de schoen die over hun kleine teen of de zijkant van hun voet wrijft.

Door de meer drastische mediale ronding van de schoen is het zo dat er voldoende ruimte is voor je Nike Internationalist Femme grote teen (extra kamer zelfs). Dit resulteert in een beetje minder ruimte voor de laterale kant van je voet.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Jaylawrence
Besucherzähler
Heute waren 2773 Gäste und 38 Mitglieder, gestern 3450 Gäste und 40 Mitglieder online.