headerimg

pointe de la performance

in Vibez "Peppstreet Methtematikz" KOMMT!!! 15.04.2019 10:19
von melting | 913 Beiträge | 82170 Punkte

Een paar weken geleden hebben we gedeeld wat een zeer populaire video bleek te zijn die analyse van looptechnieken van Elite Female Marathon Runners laat zien.

Sindsdien heb ik een aantal e-mailverzoeken ontvangen van hardlopers en triatleten die me vroegen om uit te leggen hoe zij hun eigen heupmobiliteit het beste kunnen beoordelen. Wat we in dit geval echt moeten beoordelen, is de mate Asics Gel Lyte 3 Femme waarin elke beperking in hun heupflexoren de mobiliteit tot heupextensie belemmert.

Een van de eerste heupscreeningsoefeningen waarvan ik me herinner dat hij als student is opgeleid, is de Thomas Test, die hieronder wordt uitgelegd. De test en de variaties ervan kunnen worden gebruikt om een ??aantal structuren rondom de voorste heup te beoordelen. Ik gebruik het nog steeds als een van mijn go-to-tests vandaag bij het beoordelen van de fysieke eigenschappen van een hardloper.

De Thomas Test in onderstaande video is eenvoudig te implementeren en vertelt ons over de spierlengte in termen van Iliopsoas en Rectus Femoris in het bijzonder. Als we de bewegingskwaliteit van de ledematen van dichtbij bekijken, zullen we ook inzicht krijgen in de Tensor Fascia Lata-klank en de daaruit voortvloeiende verhoogde spanning op de ITB.

De belangrijkste factor bij de opzet van deze test is om het bekken in een achterover gedraaide Nike Cortez Mens positie te brengen door de niet-aangedane knie naar de borst toe te trekken. Dit zorgt ervoor dat alle waargenomen extensie afkomstig is van de heup, niet van het lumbro-bekken.

De meeste hardlopers en triatleten met wie ik samenwerk, en degenen die mijn cursus Online hardlooptechniek volgen (50% korting - Klik hier) zullen heel goed bekend zijn met de volgende oefening!

Ik heb de neiging om dit stuk aan te bevelen als een dagelijkse oefening om een ??sterke heup flexor stretch te bieden, en ook om de mind-muscle verbinding aan te moedigen van het bewust activeren van de allerbelangrijkste Gluteus Maximus spier van de kont. Adidas Gazelle Womens Ik hou er in het bijzonder van om te beginnen met 20 seconden om passief stretchen te houden, onmiddellijk gevolgd door 20 mobiliserende herhalingen, terwijl je (1-3) verder duwt (niet stuitert).

Er zitten vaak noten in de ingredi?nten en ook eiwitten in verschillende vari?teiten. Dus je krijgt je eiwitrijke supplement in een mooi pakket en van minimale ingredi?nten die worden geadverteerd in het Asics Gel Quantum 360 Womens pakket van de bar. Wat is er niet om lief te hebben? RXBARS zijn mijn keuze voor een pre-workout of pre-run snack om gemakkelijk te verteren koolhydraten te geven die ik kan gebruiken. RXBars kan ook onmiddellijk worden gebruikt na een lange training of run. Ze kunnen werken om verloren energie aan te vullen met een natuurlijker supplement met minstens 10 tot 12 gram eiwit in elke reep.

Het merk heeft ook geen gluten, geen GGO's, geen soja, geen zuivel en geen B.S. Deze laatste is Adidas Zx Flux Femme waarschijnlijk mijn favoriet omdat het product zo perfect wordt beschreven.

Op het eerste gezicht lijkt een samenwerking tussen de loopschoenen van Automobili Lamborghini en Mizuno vreemd. Maar Lamborghini-auto's staan ??bekend om stijl, luxe, snelheid en prestaties, net als Mizuno-hardloopschoenen. De nieuwe Mizuno Wave Tenjin zijn het ultieme in ware luxe, de Tenjins zijn ontworpen met behulp van de Lamborghini-principes van comfort, snelheid, prestaties, dynamiek en, natuurlijk, stijl.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: WilliamBPeabody
Besucherzähler
Heute waren 1844 Gäste und 27 Mitglieder, gestern 1491 Gäste und 47 Mitglieder online.