headerimg

von denen die meisten

in Vibez "Peppstreet Methtematikz" KOMMT!!! 17.04.2019 11:04
von melting | 913 Beiträge | 82170 Punkte

Het is niet ongebruikelijk voor Nike Air Max Motion Hombre hardlopers om te klagen over beklemming of pijn in het kuitcomplex van het onderbeen. Het repetitieve laadkarakter van hardlopen zorgt ervoor dat deze spieren zwaar belast worden als de voet en enkel worden geladen en gelost. Alle zwakke punten of disfuncties worden snel ontdekt als we de loopsnelheid of intensiteit verhogen.

Als we de opties voor hardloopschoenen aanpassen, stellen we ook verschillende vragen over deze spieren. Vooral bij het maken van een wijziging in een aanzienlijk meer minimalistische schoen, wordt het kuit- en achillescomplex door een groter bewegingsbereik belast in dorsaalflexie met gesloten ketting (gewichtsbuffing). Het is alsof je een hielwig Nike Air Max Motion Femme wegtrekt van een voet die volwassen is geworden om zo'n wig te gebruiken. Er zijn een aantal belangrijke oefeningen die je lichaam in staat stellen om de hoeveelheid Asics Gel Lyte 5 Womens kalf die wordt gebruikt voor het hardlopen beter te beheren.

Uit persoonlijke ervaring kan ik absoluut zeggen dat mijn kalveren zijn gered door deze dynamische kalfswarmte toe te voegen aan mijn voorlooproutine. Deze eenvoudige oefening werkt de kuitspieren dynamisch door een reeks bewegingen in dorsiflexie, waardoor ze lekker opwarmen. Als u de tenen naar binnen en naar buiten richt tijdens het uitvoeren van de oefening, zal dit belangrijk zijn voor verschillende delen van de vele spieren van het kuitcomplex.

Ik heb de neiging om deze oefening ook na de vlucht uit te voeren om mijn herstel te vergemakkelijken. Pre-run Ik doe het met een redelijk snel tempo. Nike Air Pegasus 83 Femme Post-run, echter, ik vertraag het en ondersteun elke individuele stretch voor een paar seconden.

Vergeet je heupen niet! Beperking van de heup kan verhoogde belasting van de kuitspieren veroorzaken als gevolg van de toegenomen belastingsbereiken die vereist zijn aan de enkel en die nodig zijn om te compenseren voor slechte heupbiomechanica tijdens het hardlopen. Hier is een briljante post van The Gait Guys om nader in te gaan op de wetenschap hierachter.

ESPN heeft hun lijst met de "Top 20-atleten in de afgelopen 20 jaar vrijgegeven". Slechts twee tennisspelers maakten de lijst: Roger Federer kwam binnen bij nee. 5 en Serena Williams op nr. 6.

Serena, het huidige nee. 1 in damestennis, heeft 23 van haar laatste 25 wedstrijden gewonnen tegen andere top tien spelers. Serena heeft 11 van haar finalewedstrijden gewonnen ... van Nike Free 5.0 Mujer de 11 wedstrijden. In feite heeft ze in de laatste 28 finales waarin ze heeft gespeeld 26 gewonnen. Serena heeft 19 Grand Slam-singles en heeft elke Grand Slam minstens twee keer gewonnen. Ze heeft ook 13 damesdubbeltitels en 2 gemengde dubbeltitels. Als dat nog niet genoeg was, heeft ze 1 Olympische gouden medaille in het enkelspel tennis en 3 gouden medailles in dubbelspel tennis.

Roger Federer heeft 17 grand slam singles-titels gewonnen en een gouden medaille gewonnen in herendubbels en een zilveren medaille in heren-singles. Momenteel bij nr. 2 in de wereld bracht Federer maar liefst 302 weken door aan de top van de ATP-ranglijst, meer dan welke andere mannelijke speler dan ook.

De afgelopen drie weken heb ik de leuke kans gehad om te rennen in de gloednieuwe ZPump Fusion-hardloopschoenen van Reebok. Hier geef ik jullie Nike Tanjun Dámské mijn gedachten over de pasvorm, het gevoel en het uiterlijk. Om mijn beoordeling te beginnen, zal ik eerst een profiel schetsen van wat voor soort renner ik ben. In het beste geval loop ik vrij zelden (ongeveer 2-3 keer per week) heen en weer tussen cross-training met mijn favoriete Insanity-dvd's of mijn UFC Trainer-game voor Xbox. Ik ren meestal op de loopband of gewoon rond mijn appartementencomplex. Ik heb één 5K voltooid met mijn werkvrienden uit Holabird en ik heb een beetje te veel geprononceerd.

Nu dat niet meer in de weg ligt, toen ik de ZPump voor het eerst uit de doos pakte, dacht ik meteen dat dit mijn soort schoen zou zijn. Ik heb net een paar van de Nike Free gepensioneerd en ik heb ook een paar Under Armor SpeedForm Apollos en ZPump's minimal-style upper herinnerde me aan hen.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: WilliamBPeabody
Besucherzähler
Heute waren 1799 Gäste und 27 Mitglieder, gestern 1491 Gäste und 47 Mitglieder online.